VISITORS:

ponedeljek, 2. april 2012

Od jutri dalje po svetu v business class-u!!!!! ,-)))


Ciaooooooooooooo folk!

Kooooočno! Od jutri dalje bom letal po svetu v Business class-u! ;-))) Fuuuul vesel! Ponoči letim na Maldive in to še z eno Slovenko, Nastjo, ki se nam je pridružila v Dubaju konec prejšnjega leta. Sicer se v živo še nisva videla, poznava pa se preko Skypa. Se bova zdej končno spoznala...;-))) Ona bo letela v economy class-u jst pa prvič u business-u! ;-)))
Šolanje je trajalo cel teden od nedelje do četrka, naučili smo se pa ogrooomno stvari. V roke sta nas vzele inštuktorke Sarah iz Brazilije in Elisabeta iz Romunije. Prvi dan smo imeli izpit o vseh vrstah vin, ki jih strežemo, vse vrste sirov (francoski, švicarski, nizozemski, mediteranski,....) in ogromno drugih detajlov, ki smo se jih morali naučiti iz knjige, še predno se je šolanje začelo. Vsi smo izpit seveda naredili in začelo se je...veliko se je dogajalo v simulatorju, kjer smo čisto pravi letalski sedeži in galley (kuhinja), kjer smo pripravljali hrano in pijačo. Od sedaj naprej se šampanjec in vina točijo pred strankami, kar zna biti tudi zelo zanimivo, sploh če se ti tresejo roke...pa še roba kozarca se ne smeš dotakniti! ;-))) Enkrat sem šel na treningu iz kuhinje v kabino s pijačo dobrodošlice in ker je bil prehod zelooo ozek sem se zaletel v steno in ves šampanjec (beri: voda) zlil po sebi!!! Yuhuhuhu!!! ,-)))) Bilo je zabavno in polno smeha po drugi strani pa zelo poučno in profesionalno. Zelo veliko dajo na detajle in gostoljubnost, strežba je zelo osebna z uporabo imen potnikov in upoštevanja njihovih želja glede hrane in pijače, ki jih povejo že ob rezervaciji letalske karte. Vse njihove želje se tudi nam izpišejo na papirju, ki ga imamo s seboj ob naročilu, tako da lahko potnika vprašaš ali želi ostati pri izbrani hrani in pijači, ali bi jedel in pil kaj drugega? Fuuuuul hudooooo!!!! ;-))) No bomo videli, kako bo šlo danes ponoči na Maldive! Držite pesti...;-))))

No tole je bila pa podelitev diplom, ki smo jih prejeli ob končanju šolanja za business class:
Trenerka Elisabeta je bila zaljubljena vame
Naš razred št. 35

S trenerkama Sarah in Elisabeto
Bili smo prave zvezde!!! ;-))
No v mesecu marcu sem zaprosil za Amsterdam, saj ga s 1.8. izgubimo, ker začnemo leteti s tavelikim Airbusom A380, za katerega pa jaz nimam licence. Ne vem če sem vam že kdaj govoril o tem, da smo razdeljeni v dve skupini in sicer main fleet (glavna flota, ki leti na Airbusih A330-200 in A340-300 in A340-500 ter Boeingu 777-200 in 777-300) ter A380 skupina, ki leti samo na dvonadstropnem Airbusu A380. No skratka s 1.8. začne druga skupina leteti v Amsterdam, zato sem si želel mesto ogledati, predno ga predamo. In dobil sem kar tri lete v Amsterdam! ;-)))) Na prvih dveh sem imel res "srečo", saj sem na prvem pozabil zimsko jakno in sem potem tam oblekel dva puloverja, da sem bil kot polarni medved, na drugem Amsterdamu sem pa pozabil kavbojke aaaaaaaaaaaaaa!!!!! ;-))) In sem šel po mestu kar s hlačami od uniforme...občutek sem imel pa tak, kot da vsi, ki so me pogledali vejo, da sem v uniformi hahahaha!!!

Amsterdam je glavno mesto Nizozemske, ki je v pokrajini Severna Holandija, v zahodnem delu države. Mesto, ki je zaradi svojih številnih kanalov znano tudi kot »Severne Benetke«, ima  okoli 750.000 prebivalcev in je v severnem delu Randstadta, šeste največje konurbacije t.j. družitve mest v Evropi, s okoli 6.500.000 prebivalci. Ocenjuje se, da v širši okolici Amsterdama živi 1.500.000 ljudi. Ime mesta pomeni »jez na reki Amstel« ter se nanaša na začetke prve naselbine, ki se je nahajala na današnjem trgu Dam.
Amsterdam je bil zgolj majhna ribiška naselbina vse do konca 12. stoletja, med nizozemsko zlato dobo pa je postal eno najpomembnejših pristanišč na svetu, po zaslugi velikanskega razvoja trgovine. Tedaj je postal svetovni center financ in diamantov. V 19. in 20. stoletju se je Amsterdam močno razširil in oblikovala so se nova satelitska mesta v njegovi okolici.
Prvi Amsterdam mi je ostal v najlepšem spominu, saj sem se s kolegico odpravil na mini križarjenje po kanalih Amsterdama. Res je bilo čudovito. Še posebej, ker se je nebo v sekundi razjasnilo, ko sva se vkrcala na ladjico. Videla sva ogromno zanimivosti, nekaj izmed njih si lahko ogledate v spodnji galeriji. Med plovbo sva spoznala tudi neko dekle, ki je bilo na poslovnem obisku v Amsterdamu in se nama je po križarjenju z ostalo ekipo pridružila na obisku sex muzeja! ;-)))

Kolesarsko mesto Amsterdam
Amsterdam znan tudi kot "severne Benetke"

Centralna železniška in avtobusna postaja
Katedrala sv. Nikolaja

Ena največjih kolesarskih garaž na svetu
Duygu (turkinja) in jaz med križarjenjem

Znanstveni center Nemo
Največja plavajoča restavracija v AMS

Plavajoče hiše...
...po kanalih Amsterdama.


In nešteto mostov...
...ki dajejo mestu poseben čar!

Čudovit pogled iz sredine kanala
Na moji desni dekle iz križarjenja ;-)

Obvezen obisk sex muzeja...
...kjer smo se dodobra nasmejali

Punčka a boš liziko...;-))))
Jaz in Marilyn Monroe

Noben mi ni povedu, da mam šlic odprt ;-)
Tkole je pa v rdeči četrti (sredi muzeja)
Takole je pa čisto zares ob rdečih lučeh

No skratka Amsterdam mi je postal takoooo všeč, da mi je sedaj prav žal, da ne bomo več leteli tja z main fleet. Slišal sem sicer govorice, da bomo poleg A380 zaradi velikega povpraševanja dodali še en let in leteli še z našimi aviončki. Mimo grede sedaj jih imamo že 170. Vsak mesec dobimo enega ali dva. Sedaj smo dodali ogromno novih destinacij in med drugim bomo po novem leteli tudi v Barcelono, Rio de Janeiro, Buenos Aires, St. Petersburg, Dublin, Zambia, Zimbabve, Dallas, Seattle, Washington, Vietnam in Lizbona!!! Yuhuhuhuhuhu! Fuuuul vesel! Nove destinacije, novi izzivi!

Lep se imejte in še enkrat držite pesti, da bo moj prvi let v business classu minil brez razlitega šampanjca. Po letu vam pa povem, kako mi je šlo! ;-)))

Papa
Andrej

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej