VISITORS:

sobota, 21. april 2012

Žalosten prihod v San Francisco...:-(

Živjo živjo!

Evo me iz San Francisca, še čist prliman od jet leg-a (11 urne časovne razlike). Prišli smo ob 20h včeraj, ob 22h sem padu v posteljo, ob 3h zjutraj sem se pa že zbudu in nism mogu zaspat do 9h zjutri. Pol sem se pa zbudu ob 15h, pa sem še vedno koma! :-( Jah takle mamo, k letimo na drug konc sveta.

Najbrž se sprašujete, zakaj takšen naslov bloga. Žal se je zgodil tragičen dogodek na poti v San Francisco. Delal sem v business classu in imeli smo 38 potnikov (od 42). Med njimi je bila tudi 87-letna gospa, ki smo ji morali že ob prihodu pomagati do njenega sedeža, saj je koooomaj hodila. Priletela je namreč iz Delhija (3 urni let iz Indije), pred njo pa je bil še 15 urni let v San Francisco. Spremljala sta jo tudi njen sin in snaha, ki pa sta sedela v ekonomskem razredu.

Najprej smo postregli z zajtrkom, nato pa se razdelili v 2 skupini za počitek, ki je trajal 4 ure in pol. Nad potniško kabino imamo namreč postelje (CRC - crew rest compartment), kjer spimo. Na prvi odmor sva šla Rifka iz Šri Lanka in moja malenkost, na drugega pa Agata (SFS-ka iz Poljske in Maya iz Japonske). Ko sva prišla z Rifko iz odmora sva pomagala stari ženici skupaj z njeno snaho iz  stranišča do njenega sedeža in že na njenem obrazu sem lahko opazil, da se zelooooo matra in da jo vse boli. Nato sem vzel Duty Free voziček in se odpravil po letalu. Ko sem prispel na rep letala v ekonomski razred sem videl, kako so kolegi hiteli s Tempusom (naprava za diagnostiko, ki je preko satelita povezana z zdravniki na zemlji) v business class. Nič mi ni bilo jasno... Ko sem prišel nazaj v business class, mi je Rifka povedala, da je ženica umrla in da sin (ki je zdravnik) ni hotel, da jo oživljajo. Tako so jo samo pokrili z deko in pustili tam ležati 5 ur na njenem sedežu, medtem ko smo mi stregli ostalim potnikom okoli nje, kateri se po mojem niti zavedali niso, kaj se je pravzaprav zgodilo. Mi je bilo kr mal grozno, ker sem vedel, da tam leži mrtva oseba. Po pravilih bi jo morali dati v posebno vrečo, saj začnejo mrtvi osebi odtekati tekočine iz telesa, ampak je menda že imela plenice, tako da se je purser odločil, da jo pustimo na sedežu, na sosednjih dveh sedežih pa sta sedela sin in snaha in žalovala v tišini.

Po mučnih 5 urah smo prispeli v San Francisco, kjer so nas že čakali zdravniki, ki so ugotovili in potrdili smrt ženice ter detektivi in policija, ki so vse vpletene zaslišali, da ni šlo morebiti za kriminalno dejanje. Seveda smo takoj po pristanku zagrnili zavese, tako da se potniki iz ekonomskega razreda niti niso zavedali, kaj se dogaja spredaj, potnikom v business classu pa je po mojem postalo jasno, kaj se dogaja. Po pol ure so pustili, da smo izkrcali vse potnike, kjub pokriti ženici na sedežu, nato pa so še poslikali kabino in opravili še zadnji razgovor s purserjem in Rifko. Mi smo se pred njima že izkrcali, ju počakali pri prtljagi in skupaj smo se odpeljali do hotela. Rifki je bilo kar težko, saj je pred kratkim izgubila člana družine in je prišlo vse za njo.

Po prihodu v hotel sem se priklopil na Skype, takoj poklical starše in jim povedal, kaj se je dogajalo na letalu, potem pod tuš in v najbližji shooping center, kjer sem šel nekaj pojest in kupit nekaj novih igric za moj Wii! ;-))) Naslednje jutro pa sem se po zajtrko z vlakom iz letališča, blizu katerega se nahaja naš hotel odpravil v center San Francisca. Vožnja z vlakom je trajala približno 30 min. Prispel sem na Powell street, od koder sem se direktno vkrcal na star tramvaj, ki še vedno vozi po njihovih ulicah in se čez hrib mimo znamenite zavite Lombard ulice odpravil na drugo stran mesta v predel imenovan Fisherman's Wharf (ribiško pristanišče):

odličen hotel Marriot v mestu San Mateo
takole pa obračajo stari tramvaj! ;-))

fuuul nostalgično!!!!!!
rush hour na ulicah San Francisca

takole se pa vkrcavajo...
tramvaj vozi po nenormalnih klancih!




Ko si na vrhu sploh ne vidiš dna! ;-)
tramvaj v sožitju z ostalimi osebnimi vozili

Odlična pogruntavščina za $6 v eno smer
prihod v ribiško pristanišče

Ko sem prispel v ribiško pristanišče sem se najprej sprehodil mimo mnogih ribjih restavracij, ki ponujajo odlično morsko hrano! Žal sem bil še tako sit od zajtrka, da je nisem uspel niti poskusiti. Nato sem našel čisto ob morju muzej starih igralnih avtomatov in se odločil, da malo pofribcam. Ni mi bilo žal. Našel sem ogromno igralnih avtomatov, ki so že zdavnaj iz mode (od pacman-a, kissometra, sexometra, vedeževalcev, fliperjev, ...) Takole je to izgledalo:

Mnjami naslednjič bom poskusil morsko hrano
Vhod v muzej igralnih avtomatov

Kissometer.Moj Rezultat=STRASTEN
Ogromno starih avtomatov!!!!
  
 
 

Nekateri avtomati so bili prav smešni
sex test. Moj Rezultat=SEX BOMB

Še en sexometer.Rezultat=STRASTEN

Avtomati so me tako navdušili s svojo TOČNOSTJO (saj so zadeli skoraj vse hahahahaha), da sem se odločil, da pogledam tudi v svojo prihodnost. Zato sem se odločil, da grem najprej do vedeževalke, ki bo pogledala mojo prihodost v stekelno kroglo. Vas zanima, kaj mi je napovedala? Po 30 sekundah je iz lesene škatle izletel listek, na katerem je pisalo:

"Ne bodi tako razdražljiv. Bodi bolj optimističen, pozabi na svoja čustva. Spoznal boš, da življenje vsebuje večino stvari, ki si jih želiš. Imaš moč privlačnosti!"

Hudooooo sem si misli, ne morem verjet, da me je tako zadela. Zavhvalil sem se ji in odšel do naslednjega avtomata, ki pa je razbral tvojo prihodnost iz tvoje dlani. Tako je, odšel sem do bralca dlani, položil desnico na skener in povedal mi je naslednje:

"Tvoja dlan nakazuje, da boš prbližno čez dve leti imel odlično priložnost, da obogatiš preko  poznanstev, ki jih boš ustvaril. Rojen si pod srečno zvezdo. Živel boš dolgo in zdravo življenje. Da boš resnično srečen ne pozabi tistih, ki so manj srečno od tebe. Imel boš srečo ob sobotah. Ko sanjaš o mami in očetu, poskušaj uresničiti njihove želje. Srečni dnevi: 3., 12. in 22-ti vsak mesec."

Čist navdušen sem zašel za muzej, kjer sem na obrežju naletel na staro vojaško ladjo Liberty Ship iz leta 1946 in podmornico iz druge svetovne vojne, ki so ju obnovili in postavili na ogled radovednim turistom:




Nato sem se sprehodil do znamenitega pomola 39, kjer se nahaja ogromno trgovinic s spominki, restavracijami in lokalčki. Prav lušno je bilo, le pogled na Golden Gate Bridge je bil malce zamegljen, saj je bila nizka oblačnost in vrha mostu ni bilo videti! Grrrrr, kljub temu sem najel kolo in se podal na pot proti mostu s ciljem, da ga prekolesarim. Iz pomola sploh ni zgledal takooooo daleč, ko pa sem začel kolesarit, pa kar ni bilo konca poti! ;-)))) Na poti tja je bila še kar nizka oblačnost, vendar pogled iz mostu je bil neprecenljiv. Prav ponosno sem (sicer skoraj že brez sape) ga prekolesaril in se odpravil nazaj do pomola 39, kjer sem kolo najel. Yuhuhuhu prav ponosen sem bil nase, da sem zmogel 2 uri kolesarjenja, glede na to, da nimam niiiiič kondicije. Začel sem hodit sicer bolj redno na body pump, vendar to ni ravno nabiranje kondicije! ;-)))

Na poti nazaj pa se je kooončno razjasnilo. Nastal je tako čudovit dan, da mi je bilo kar malo žal, da nisem malce kasneje najel kolesa, saj bi imel pogled na Golden Gate Bridge še lepši. Ah pa kaj čmo, pa drugič. Upam, da nisme zadnjič dobil San Francisca. Po vrnitvi kolesa sem se z vlakcem odpravil nazaj v mesto, kjer sem šel še malo v shopping in se okoli 21h vrnil nazaj v hotel.

Pred pomolom 39 čudovitu urejen parkec
vse je že cvetelo

vhod na pomol 39...
....ki je bil poln trgovinic,barov in restavracij

Zoltar iz filma BIG (Tom Hanks)
Na poti s kolesom do mostu mimo plaž



pogled od daleč na z oblaki pokrit most
Moj "gps" na kolesu (mapa)

Panoramska slika z oblaki zakrit Golden Gate Bridge

Panoramska slika na obalni predel San Francisca


Muzej
Nizka oblačnost se je že počasi dvigovala

In tudi jaz sem bil vedno bližje mostu
Peščena plaža poleti privabi ogromno ljudi

Simpatični stolpiči iz kamenja
Moj super kolo z gps-om ;-))))

Fuuuul simaptične hiške ob vznožjo mostu
Yuhuhu skor že na mostu!!

Koončno prispel...to je pa razgled aaaa!
Evo dokaz, da sem prikolesaril na most!

Pogled na bivši zapor Alcatraz
Na poti nazaj, ko se je razjasnilo!

En izmed mnogih parkov na poti nazaj
Kjer so se ljudje nastavljali sončnim žarkom

in uživali na zelenici!

Super dan je bil za mano in prijetno utrujen sem padel v posteljo. Naslednje jutro sem šel po nekaj hrane v bližnjo trgovino, ki slovi po organsko pridelani hrani in na krajši jogging okoli hotela. Vreme je bilo ponovno ODLIČNO!!!! Jasno, brez oblačka in temperatura čez 20 stopinj. Prav užival sem!

Na letu nazaj smo morali zopet odpirati dve kisikovi bombi za dve potnici, ki sta imeli težave z dihanjem, vendar hvala bogu brez večjih posledic. Upam, da se mi kaj takega ne bo več pripetilo na letu, kar se mi je na poti v San Francisco. Počasi se navajam tudi na delo v business classu in iz leta v let mi je lažje! Čez en mesec bom že pravi profi! ;-)))) Dans in jutri sem še frej, potem pa letim za 35 ur na Mauricius yuhuhuhu! Upam, da bo fajn vreme, da zopet najamem avto in se popeljem malo po otoku! Po Mauriciusu imam pa zaslužen dopust in sem si rezerviral Maldive!!!!!!! Kooooomaj čakaaaaaam!!!! ;-))))

Skratka, to bi bilo "na kratko" to, kar se mi je dogalo v San Franciscu, po Mauriciusu se pa spet kej oglasim, če se bo kaj zanimivega dogajalo! A se ozračje v Sloveniji kaj ogreva, glede na to, da se poletje bliža? Sem slišal,da ste tudi štrajkali? Upam, da bo kaj zaleglo in da se bo situacija izboljšala! Držim pesti!

To naj bo zaenkrat vse. Pišite kaj! :-*

Lp, Andrej

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej