VISITORS:

nedelja, 29. april 2012

Maafushi - moj novi dom za naslednjih nekaj dni

Hello, haalu kihineh (kot pravijo na Maldivih) oz kako ste?

Kot sem vam obljubil sem vam še malo oglašam iz Maldivov, kjer govorijo uradni jezik Divehi in pa angleško. Mislim, da bi bilo prav, da vam malo predstavim destinacijo mojih sanjskih počitnic.

Republika Maldivi je država, ki jo sestavlja skupina okrog 2000 majhnih in nizkih atolov v Indijskem oceanu, jugo-jugozahodno od Indije oz. Šrilanke. Razprostirajo se v dolžini 840 km, v smeri poldnevnika, večji del v dveh vzporednih skupinah koralnih otokov, oddaljenih med seboj okrog 30 km. Naseljenih je samo 218 otokov s skupno površino 298 km².

Zaradi globalnih podnebnih sprememb se gladina oceana na območju države dviguje za 0,9 cm letno. Znanstveniki zaradi tega opozarjajo, da bo glede na višino otokov v 100 letih to področje nenaseljivo. To je bil tudi eden izmed razlogov, zaradi katerega sem se odločil obiskati Maldive v čim krajšem času. Kdo ve, kdaj bodo pod vodo! :-( Tega se zavedajo tudi prebivalci, zato so Maldivi prva podpisnica Kjotskega sporazuma. Glavno mesto, Male je pred tsunamiji zaščiteno s 3 metre visokim obzidjem.

Glavne gospodarske panoge so ribolov, kmetijstvo (banane, papaje, mango) in ladjarstvo. V času ribolovne sezone odhaja na Indijski ocean polovica moškega prebivalstva, letni ulov pa dosega 40.000 ton rib. Do 26. julija 1965, ko so postali samostojna država, so bili Maldivi pod upravo Združenega kraljestva, 11. novembra 1968, po smrti sultana M. F. Didija, pa so postali republika.

Jaz sem nastanjen na lokalnem otoku po omenu Maafushi. Maldivi imajo kar nekaj lokalnih otokov, kjer živijo domačini oz domorodci. Na Maafushiju živi nekaj več kot 1.200 zelo prijaznih in nasmejanih domačinov. Otok je dolg 1275 m in širok 260m. Prav smešno je, ko stojim na eni strani otoka in vidim čez ulice morje, ki se nahaja na drugi strani otoka. Otok ima vrtec in osnovno šolo, kamor hodijo otroci iz Maafushija in okoliških lokalnih otokov, lokalni zapor, nekaj minimarketov in trgovinic s suvenirji ter lekarno. Med tednom otroci, ki obiskujejo šolo stanujejo pri prijateljih ali družini na Maafushiju, čez vikend pa se vračajo nazaj na svoj otok. V bližnji trgovini s suvenirji sem spoznal prijaznega in zgovornega prodajalca, ki je hkrati tudi učitelj v lokalni osnovni šoli. Poučuje likovno umetnost in koran. Če še nisem omenil - uradna vera na Maldivih je islam. Zaradi tega se na lokalnih otokih ženske turistke ne smejo kopati v bikiniju, temveč morajo biti oblečene, tako kot lokalne muslimanke, ki se kopajo v oblekah.

Plaža na Maafushiju
Okolica hotela
Bližnji konkurenčni hotel White Shell

Rajske palme na Maafushiju
Hotel, kjer sem nastanjen jaz, se imenuje Yellow Rehedhi Inn. Lastnik Ahmed ga je skupaj s prijatelji odprl letos v začetku februarja. Trenutno imajo 8 sobic s kopalnico in klimatsko napravo v bližini pa gradijo še prizidek, tako da bodo na koncu imeli 20 sob. Sobe so simpatične, enostavne  z zakonsko posteljo in omaro.

Moj razgled med zajtrkovanjem
Yellow Rehendhi Inn od zunaj
Zaradi muslimanske vere in njihovih pravil pride še kako prav, da v hotelu ponujajo tudi izlet na Biyadhoo, kjer se nahaja hotelski kompleks in je kopanje v bikiniju dovoljeno! ;-))))) Tako se tudi sam vsak dan podam z ladjico na ta sanjski otok, kjer preživim večino dneva in se predajam sončnim žarkom. Danes je koooočno malo deževalo. Že prav čakal sem na tale dež, saj ga nisem videl že 100 let. V Dubaju namreč dežuje samo takrat, ko mene ni tam, tako da ga nisem videl že celo večnost. Pod drevesom sem si iz posušenih listov kokosove palme naredil streho. Počutil sem se kot kakšen tabornik ali pa skavt hehehehehe!!!! Deževalo je sicer ravno 3,5 minute in morje je bilo po deževju suuuuuper toplo. Ravno temperatura po mojem okusu! ;-))))  Takole sem užival danes:

Tale palma mi je prirasla k srcu...
...da sem moral splezati nanjo! ;-)))

Jaz in palma ;-))
Životinjsko carstvo na Biyadhoo-ju

Rakec!!!!
Tole je pa moj taborniški podvig! ;-)))

Oblaki so se razbesneli nad Maldivi











No takole je zgledal današnji dan! ;-) Dnevi so si bolj ali manj podobni, ampak to meni nič ne moti! Lahko bi se ponavljali v nedogled...jaz imam rad plažo, morje, lenarjenje, snorkljanje!!!!! ;-)))) 

A sem že povedal, kakšen mam urnik v maju? Da dol padeš. Fuuuul enih planov imava z Yuko, mojo japonsko-filipinsko prijateljico in sosedo. Ko pridem iz Madivov z Yuko skupaj (zamenjala je let, da je prišla na mojega) letiva v Bangladeš-Dako, kjer bova obiskala sirotišnico, katero je tam odprla ena izmed stevardes. Nato imava oba 5 dni off in jo bom pripeljal v Slovenijo, da ji razkažem ta naš mali biser (a se kdo javi, da gre z nama naokoli?). Nato spet skupaj letiva v mesto angelov Los Angeles (ga je tudi Yuka zamenjala za Dallas, ker ima že enega v tem mesecu), po Los Angelesu pa imava zopet skupaj 5 dni off in bova šla z najinim skupnim prijateljem libanoncem Georgem domov v Libanon , da nama ga razkaže in predstavi svojo družino! ;-))) Maj bo še kako zanimiv! Se še kaj oglasim, če bom sploh kaj pri računalniku hehehehe!

Do naslednjega snidenja pa...

ČAU BAU!

Andrej

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej