VISITORS:

sreda, 27. oktober 2010

Dobil sem urnik za november!!!!!! ;-))))))))

Hojla!

Evo me, spet jst morim...dobil sem urnik za november...kar OK bi človk reku, 4 layoverji in 5 turnaroundov in kar nekaj dni prostih za počitek in uživanje ob bazenu ali na plaži! :-)))

Tkole mam:
1.11. - Jeddah (Saudska Arabija) -> turnaround
3.11. - London Heathrow -> layover
6.11. - Cairo -> turnaround
8.11. - Jakarta (Indonezija) -> layover
12.11. - Cape Town (JAR) -> layover
16.11. - Perth (Australia) -> layover
20.11. - Tehran (Iran) -> turnaround
21.11. - Cairo (spet!!) -> turnaround
24.11. - Karachi (Pakistan) -> turnaround

Komaj čakam London in Jakarto, pa tud Cape Town in Perth! ;-))))

Uživajte, jst pa šibam na cepljenje za hepatitis A+B, ker mi manjka še zadnji tretji odmerek!

Ciaoooooooo! :-*

Andrej

3 komentarji:

  1. Hej!!!!

    Kje je pa tle vmes Slovenija?? Sej si ja obljubu!!!

    Tle te čakamo:-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sašiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,

    ne tko grdo govort...sej jst vas tuuuud pogrešam, sam sej veš, da prvih 6 mesecev ne smem it nikamor!!!:-(
    Takoj ko bom loh, bom ušel in vas obiskal, oblubm!!! ;-) Loh pa tud vi kej pridete na obisk k men, sam 2 pa po 2 prosim! ;-)))))
    Kako se mate u 502-504?
    Uživite!
    Lupčka!
    Andrej

    OdgovoriIzbriši
  3. Andrejčkkkkkkkkkkkkk nš...kwa je zdj :)? Ej gledamo tele tvoje fotke, beremo blog in smo ti usi čist fouš :( mi tuki zmrzujemo, js pa saška sva prehlajene, tko da je kr neki :( pol pa beremo kok se maš ti fajn in lepo pa nam je še hujš :) kaj pa ti? kj novga? dej kmal prid k te pogrešamooooo :(...:*kisko

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej