VISITORS:

sobota, 16. oktober 2010

Tokio je zakoooon!!!!!

Koničiuaaaaa!!;-))) (pozdrav po japonsko)

Evo me spet u Dubaju! Danes zjutraj ob 4h smo se po 11 urah in pol vrnili nazaj v Dubaj! Tokrat sem bil edini fant med stevardesami, poleg purserja! ;-))))) Yuhuhuhuhu! Prav nič mi ni bilo hudo! ;-))) Let je bil zeloooo turbulenten, tako da smo se morali tudi mi večkrat po navodilu kapitana vsesti, ker nas je nad Pekingom kar orng premetavalo! ;-))) Let je bil zelooo dolg, zato nam je pripadal tudi 2 urni počitek v naši posebni sobi nad kabino, kjer se nahajajo postelje za stevarde. Vsaka postelja ima tudi televizijo, tako da če ne moreš spat, lahko gledaš tudi TV.

Verjetno mi ni treba posebej razlagat, da sem po 3 min zaspal kot top. Komaj so me prebudili, ko je bilo konec pavze! ;-))) Med uniformo spada tudi pižama, v katero se moramo med odmorom obleči za v posteljo! ;-))) Ampak gremo lepo od začetka.

Let tja je bil dolg 9 ur in pol (krajši menda zaradi vetrov), in po pristanku na letališču Narita (cca. 80 km od Tokya) smo se odpeljali do našega hotela Hilton, ki se nahaja 10 min od letališča. Hotel je res super in ima tudi fitnes in spa, ki ga lahko mi seveda brezplačno uporabljamo. In kljub temu, da sem bil kar utrujen od leta, sem se takoj, ko smo se schekirali v sobe, odpravil na fitnes (ker na letalu jem kot norc in če ne bom telovadu mi bodo hlače kmalu premajhne) in nato še v savno! ;-)) Zaspal sem kot dojenček in ob 7h zjutraj smo se z dekleti odpavili v eno uro z vlakom oddaljen Tokio.

Prejeli smo cca. 100 EUR dnevnice in kar 60 EUR smo dali za povratno vozovnico do Tokya. Ni poceni, ampak se je splačalo. Z brezplačnim hotelskim avtobusom smo se odpeljali do letališča, od tam pa z vlakom do Tokya.

Tokio je glavno mesto Japonske in največje urbano središče v državi. Legalno ima hkrati status prefekture in mesta, kar je posebnost pri japonskih mestih. 23 posebnih tokijskih okrajev tvori območje, ki mu neformalno pravimo mesto Tokio, v njem pa živi več kot 8 milijonov ljudi. Na celotnem območju prefekture živi dobrih 12 milijonov ljudi, kar je desetina japonskega prebivalstva. Tokio je administrativno, poslovno, prometno, izobraževalno in kulturno središče Japonske, tu ima sedež tudi japonski cesar.

Najprej smo si hoteli ogledati cesarsko palačo, ki se nahaja v prečudovitem parku, zato smo se tudi izkrcali na postaji Tokio, vendar je bila palača zaprta (menda je ob petkih zaprta), zato smo se odpravili do predela Shibuya, ki me je res zelo navdušila.

Ker smo bili pošteno lačni (brez zajtrka) smo imeli kar nekaj težav v katero izmed mnogih restavracij se bi odpravili, da bi si privoščili čim cenejši zajtrk! ;-)) Zavili smo v preprosto restavracijo in si naročili papico. A veste kako se po japonsko reče restavraciji? Tukičičipačaki! ;-)))) Nato smo se sprehodili po Shybuji in se odpravili do spomenika svetovno znanega zvestega psa po imenu Hachiko, ki je sledil svojemu lastniku (ki ga našel psa na železniški postaji) vsak dan v službo in tudi ko je le-ta umrl, so psa še vedno videvali vsak dan na isti poti, kjer je spremljal svojega pokojnega lastnika. Menda so to resnično zgodbo o tem japonskem junaškem štirinožcu upodobili sedaj tudi v Hollywoodu, kjer glavno vlogo igra Richard Gere, naslov filma pa je A Dog's Tale. Trailer filma si lahko ogledate tukaj. Menda je film novejši, vendar ga jaz še nisem videl. A ga vi poznate?!?!?!? Menda potrebujete robčke, ko ga boste gledali!;-))) Ga bom snel iz neta in si ga pogledal, menda je ful fajn!

No skratka po ogledu spomenika Hachiku, smo se z metrojem odpravili do naslednje postaje Harajuku, kjer smo se sprehodili po zelo zanimivi ulici Takeshita, polni trgovinic. Spominjala me je kot na nekakšno tržnico in jaz obožujem take kraje, kjer lahko opazujem lokalce. Pred trgovinami so stali prodajalci in se drli koničiuaaaaaaaaaaaa, res majo dooooolge samoglasnike...;-)))) Vse je zelo kičasto in celo nekatera dekleta so bila tako kičasto punčkasto oblečena in našminkana, da so izgledala, kot nekakšne lutke. Par izložb sem tudi slikal, da si boste lažje predstavljali o čem govorim.

V tem istem kraju se nahaja tudi Yoyogi park, kjer se nahaja tudi svetišče cesarja Meijija. Imeli smo neverjetno srečo, saj smo naleteli na poroko. Vsaj mislim, da je bila poroka! ;-))) Svatov je bilo sicer zelo malo, če primerjam z našimi porokami in vse je bilo zelooo tiho, ampak takšna je menda njihova kultura. Japonci so zelo tih in miren narod, ko se jim pa odtrga, znajo biti pa menda zeloooo živahni! ;-))))

Nočno življenje nisem imel priložnosti videti, ker smo se ob 15:15h z vlakom odpravili nazaj v hotel, saj smo imeli ob 19h že zbor v recepciji in odhod na letališča ter 11ur in po dolg let nazaj proti Dubaju.

Sedaj me čakajo 4 turnaroundi, potem pa zopet layover v Keniji!!!!;-))) Yuhuhu, komaj čakam na safari! Tukaj imate pa še nekaj utrinkov iz nepozabnega dneva v Tokiu:



najboljša ekipa na poti NRT-DXB-NRT //// moja soba v Hiltonu


hotelski avtobus, ki vozi na letališče /// na poti proti Tokiu (metro)

s srbkinjo Zorano na vlaku proti Tokiu //// tud na vlaku so stevardese


pred parkom, kjer se nahaja cesarksa palača /// na metroju


mirni in tihi japonski metro //// živahni predel mesta Shibuya


jst sredi križišča v Shibuyi /////// najboljša ekipa Emiratov sredi Tokia


živahne ulice Shibuye s trgovinami ///// Tukičičipačaki


snemanje modelov za Zaro ;-)))) /////// tolk Zar na kupu še nism vidu


znameniti kuža Hachiko!!!!! /////žalostna zgodba zvestega junaka


živahno kičasta ulica Takeshita //// simpatične šolarke v uniformah ;-))))


kičaste trgovine (glej glasno prodajalko na desni) na ulici Takeshita


nekatere izložbe so bile res zelooo izvirne /////zeleni predel mesta


metro postaja Harajuku //////// Yoyogi park s svetiščem


Yoyogi park ////////// pojma nimam kaj je to


preberi si na desni kaj so tile vinski sodi (darilo Francije v znak dobrih odnosov)

obred čiščenja rok in ust pred molitvijo //// navodila za uporabo!! ;-))


japonska zastava kot dokaz da sem res tuki ///svetišče cesarja Meijija


model za Zaro pred svetiščem cesarja Meijija //// mirna japonska poroka!!! ;-)))


"Ali vzamete tegale japonca za svojega moža?" ///žejni smo bili tudi ;-)))

4 komentarji:

  1. hej model...vidim, da uživaš :) maš same fajn sodelavke :) Uživi dalje še za nas ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. hej Erick,
    pa vidiš, da mi ni nič hudega! ;-))) A ti zrihtam službo tuki? Ni panike, ti sam povej, sam ne vem, kaj bi tvoja boljša polovica rekla na to?! ;-)))
    Dons popoldan letim u Doho pa nazaj,1 ura tja, ena nazaj in to je to, jutri mam Indijo, pojutrišnjem Sudan, pol pa layover u Keniji pa safariiii! Upam, da bo lušno in da bo ta prava ekipa! ;-)

    Se beremo, pa še kej lepga napiš, kaj se kej pri vas dogaja...da ne bo šla info sam u eno smer! ;-))

    Ciao
    Andrej

    OdgovoriIzbriši
  3. Andrej, teb je čist preveč luštn... men se kr sline cedijo... dej mal safr furi no! :o)))

    P.S.: Dons je bil moj prvi delovni dan v novi službi... woohoo! Dobr je blo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hehehe...se trudm,da mi je čim večkrat lušno, so pa tud slabi momenti,ko pogrešam koga, s katerim bi se lahko pogovarjal v slovenščini...;-)))
    Prvi dan v službi??? Wooohoooo congratulation!!! Kje pa delaš zdej????
    Uživaj jst pa letim u Kalkuto (Indija)!;-)

    Papa
    Andrej

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej