VISITORS:

nedelja, 31. oktober 2010

Hakuna matata, jst sem iz Kenije! ;-))))

Heloooooooooooooo!
Evo me nazaj! Hakuna matata, blo je nepozabno!!!! Ta svahili jezik pa ne bom nikol obladu, čeprav mam rad jezike! ;-)))
Priletel smo zvečer okol 20h v čudovit butični hotel Tribe. Res je fenomenalen. Sem ga poslikal brez skrbi, tako da si ga lahko ogledate. Tisti, ki načrtujete izlet v Nairobi priporočam ta hotel!!!!
Po check-inu smo se dobili v restavraciji, kjer smo si privščili okusno večerjo, potem pa smo se preselili ob bazen, kjer so si nekateri privoščili šišo, nekateri pa cocktail! ;-)) Kar hitro sem se odpravil spat, ker sem naslednji dan načrtoval zgodnje vstajanje in izlet v center Žiraf in slonjo sirotišnico. Koooomaj sem pregovoril Samirja, da je šel z mano, saj je ceneje, če si deliš stroške za taksi, ki sva ga vzela naslednje jutro.
Ob 9:30 naju je čakal taksist pred hotelom. Najela sva ga za pol dneva za cca. 40 EUR. Najprej naju je peljal v center Žiraf, kjer sem imal prvič v življenju priložnost hraniti žirafo iz roke!! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa, čist me je polizala, ko sem jo pa hotel kušnit, mi je pa tak fris naredila, k mi ga ni še nobena do zdej, ko sem jo hotu kušnt (poglej sliko)! ;-))))))))

A ste vedeli, da:
- na svetu obstaja samo 1 vrsta žiraf in 8-9 podvrst, od katerih 3 vrste živijo v Keniji;
- žirafe so najvišje živeči sesalci na Zemlji (tipi zrastejo do 5,5m in so težki cca.1360kg, bejbike pa zrastejo samo do 4,9m in so težke cca. 1134kg);
- žirafe lahko živijo do 28 let, vendar jih izredno malo v naravnem okolju doživi 27 let, povprečna pričakovana življenjska doba je 10 let;
- žirafe so rastlinojede s 4 želodci, njihova najpriljubljenejša hrana so listi akacijevega drevesa;
- bejbike so noseče 15 mesecev -> ob rojstvu mladiči tehtajo "samo" 68kg in so visoki 1,5m (pol nej se pa še kera pritožuje!!;-)))))
- eno uro po rojstvu lahko mladič že hodi in sesa mleko pri materi (dojijo se cca. 10 - 12 mesecev);
- v najbolj vročih mesecih počivajo, večinoma stoječki, se pa tudi uležejo z nogami pod telesom in vratom in glavo pokonci -> spijo od 5 - 30 min na dan (to je pa tko kot mi u Dubaju!!!!;-))))))

Po doživetju z žirafami sva se odpeljala v slonjo sirotišnico! Iiiiiiiiiiiiiiiiiii to bi mogli videt!!! 10 mesečni slončki....kaj so počeli! Sem posnel video in upam, da si ga lahko spodaj ogledate!;-)))) Hahahahaha da crkneš od smeha! Pa kako so se valali po blatu in eden po drugemu. Najmlajši slonček je star 10 mesecev. Najprej se je hranila najmlajša skupina slončkov (10-13 mesecev) in nato so prišli starejši slončki, ki so se ravno tako hranili po flaški! Aaaaaaaaaaaaa da dol padeš!!!!! Pa kako so se med sabo kregali in drli!!! Noroooooooo! Lahko celo posvojiš svojega slončka za cca. 50 dolarjev na leto in ti pošiljajo vsake toliko časa slikice na mail, da vidiš, kako tvoj otroček raste! Menda ga lahko celo obiščeš, ko ga spravljajo spat (in mu po možnosti zapoješ uspavanko, da prej zaspi!;-))))))

Skratka, po eni uri uživanja s slončki, sva se odpravila nazaj v hotel, saj sva imela v planu še obisk Village Marketa (kot nek shopping center v neposredni bližini hotela) za nakupovanje spominkov in daril! Pridružila se nama je še lačna Amy in skupaj smo šli najprej nekaj pojest potem pa v shopping. Samir si je omislil 3 žirafe različnih velikosti za v svojo sobo (za cca. 30 EUR), Amy si je kupila šal, jaz pa ta veliko žirafo za darilo in leva ter slončka za v svojo sobo! In potem šok....ko smo prišli v sobo sva s Samirjem ugotovila, da ta velika žirafa ne gre v naš tavelik kovček! Aaaaaaa, kaj pa zdaj! Vse kar kupiš mora iti v kovček, saj po letališču, ko se sprehajamo ne smemo imeti nič drugega kot ročno prtljago in ta velik kovček. A ste že kdaj videl stevarde ko gredo po letališču z žirafo v roki? ;-)))))))) Sem laufal nazaj u trgovino in prosil prodajalko, če mi lahko zrihta vsaj par črnih vreč za smeti, da jih zavijeva v črno in dava v ročno prtljago, bosta pač vrat in glava ven gledala!! ;-)))) Molila sva, da Purser ali pa kapitan ne bosta kej zatežila in res nista! V avionu sva dala žirafe v garderobno omaro, v Dubaju pa zopet v ta velik kovček (ker mamo pregled tud ko pridemo v Dubaj), tko da je samo glava ven štrlela in nihče ni nič rekel! Ufff sem se oddahnil, saj sem dal 20 EUR za to žirafo! ;-))))) Skratka blo je lušnooo, še posebej sem bil navdušen nad žirafami, slončki in hotelom. Za 2 uri sem šel celo na bazen in me je kar ožgalo. Zgleda, da je sonce precej močnejše kot v Dubaju!

Spodaj vam pošiljam nekaj utrinkov iz Kenije! Če imate priložnost pejte pogledat, ne bo vam žal. Še posebej priporočam safarije v nacionalnih parkih, kjer lahko opazujete živali v njihovem naravnem okolju!


Moja hotelska soba //////////bazeeeeeeeeeen

hotel Tribe od zunaj /////////pogled iz taksija - a kdo rabi pograd?;-)
A kdo rabi sedežno? Imajo popuste!;-) /////pogled iz taksija
Kuku, a mi boš dal za jest? ///// Evo papiceeeeee! Liže me aaaaa!
Matr maš grob jezik, dej si ga spoliri! ///// lupčkaaa...lej to faco!;-)))
pred slonjo sirotišnico //// slončkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

kje je žoga, kdo ma žogo, dej brci!! /// tud slončki pijejo po flaški ;-))

še ena nevarna žival v slonji sirotišnici /// ranger Andrej!!!!;-)))
Village Market blizu hotela ////trio Emirates
Village Market ///////Uživanje ob hotelskem bazenu!!!!
Šeeeee biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! ///// Ful je lepooooooooo ;-))))

1 komentar:

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej