VISITORS:

ponedeljek, 11. oktober 2010

Pot nazaj je bila zelo zanimiva... pa še fotkee, tko kot sem vam obljubil! ;-)))

Hej hej,

no pa sem se koooončno naspal! Dons bom šel mogoče celo na fitnes v hotel Le Meridien kjer imajo suuuper fitnes in bazen. Vsi, ki smo cabin crew pri Emiratih imamo brezplačen obisk bazena in fitnesa, plačamo le vodene vadbe in sicer 40 EUR za 10 obiskov. Kar kul, a ne?!? ;-))

Dolžan sem vam še razložit, kakšna je bila pot nazaj iz Sydneya. Jah tkole je blo...ko smo se vozili na vzletno stezo je pilot opazil, da imamo težave s hidravliko in smo se odpeljali nazaj in se sparkirali. Več kot 2 ure smo stregli potnike na parkirišču in jim govorili, da pojma nimamo kaj se dogaja in ali bomo vzleteli ali ne, ker so pač nastale tehnične motnje. Varnost je vselej na prvem mestu, sem jim razlagal...eni so bili vidno razburjeni, saj so imeli vezne lele naprej iz Bangkoka, kamo smo bili namenjeni. No skratka po 2 urah in pol se je kapitan zopet oglasil in nam sporočil, da se moramo vsi izkrcati in da bomo pot nadaljevali naslednji dan...yuhuhuhu, spet nazaj u Sydney...;-)))) Tokrat smo šli v drug hotel, še boljši - hotel Marriott 5*. Eni so šli ven žurat, jst sem bil pa priden in se šel spat, ker smo meli ob 10h zjutraj že odhod nazaj proti letališču! ;-) Poleg tega smo dobili še eno dnevnico in sicer okoli 50 EUR v avstralskih dolarjih s katerimi sem si kupil zajtrk (cca. 13 EUR), pa še nekaj dolarjev sem prinesel domov za drugič! ;-))) V drugo je bilo vse v redu in z "manjšo" zamudo smo se odpravili proti Bangkoku. Med letom pride Purser do mene in mi reče, da bom dead head-al do Dubaja, ko pridemo v Bangkok, kar pomeni, da ne bom imel layoverja v Bangkoku, ampak direktno via Dubai. What????? Zakaj pa to smo se vsi spraševali? Poleg mene sta bili še dve stevardesi in kapitan in kopilot! Na koncu smo ugotovili, da verjetno zato, ker bo ta ista ekipa letela na Airbusu nazaj v Dubai, kjer pa ne rabijo toliko osebja, kot na Boeingu, pilota sta pa usposobljena samo za Boeing. In tako smo se takoj ob prihodu v Bangkok še enkrat checkirali, poslovili od ostalih, ki so preživeli še dodatnih 14 ur v Bangkoku in se z istim letalom odpeljali proti Dubaju. Dead head pomeni, da potuješ kot potnik in to v Business classu!!!!!!! ;-))))) Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, prvič sem se peljal v biznis klasu, noroooooo... sedež sem si raztegnil v posteljo in zaspal kot dojenček, po 9,5 urah leta iz Sydneya proti Bangkoku. Šest ur mi je minilo kot bi mignil, saj sem večino poti presmrčal v biznis klasu!!! ;-))))) Res noro...od sedaj naprej se sam še v biznis klasu vozim naokoli!!!! ;-)))) Če verjameš...;-))))

Včeraj sem prespal skoraj cel dan, da sem se vrnil nazaj v ta časovni pas (Sydney je kar 7 ur naprej od Dubaja in 9 ur pred Slovenijo), tako da se ti bioritem kar orng pomeša! Ampak men je tok kul, da vam ne znam opisat. Ekipa je bila enkratna na flightu, le purser mi je malo najedal, ker sem mu bil menda všeč....aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;-)))))) Drugače smo se pa zajebavali ves čas!

Spodaj vam pa pošiljam še par fotk, kot sem vam obljubil:

1. dan: Bangkok
Privoščili smo si masažo stopal in jaz in argentinka sva si zmislila, da bi še hrbet...napaka!!!! Aaaaaaaaa ;-) Boliiiiiiiiiiiii

v hotelski recepciji predno smo šli na masažo / v masažnem salonu

iz masaže na večerjo v tuk tuku v nalivu/ zmešani voznik!!!! (poglej faco)

moja soba v Bangkoku z zajtrkom/shopping center MBK sredi Bangkoka

Do shoppingasem se peljal s Sky Train-om / park sredi Bangkoka

tajski slončki za srečo ///// najboljša ekipa s purserjem na desni!!! ;-)))))

Andrej v akciji! ;-)))

2.dan : Sydney
Prispeli smo v Sydney vsi zjebani in šli v posteljo. Jaz in brazilka Aline sva se zmenila, da bova spala le kake 3 ure in se podala na ogled znamenite opere v pristanišče in na ogled Harbour Bridge-a (Harbourskega mostu).

moja soba v Sydneyu (htl. Sofitel) /// ekološki taxi - dobra ideja za LJ ;-)))

Andrej pred Harbourškim mostom.

Znameniti Harbour bridge ///// pred znamenito Sydneysko operno hišo




3.dan: Sydney
Naslednji dan smo se z brazilko Aline in tajko Chini odpravili v živalski vrt s trajektom, še prej smo si pa ogledali glasbeni nastop aboriginov v pristanišču. Otroci so plesali, fotr je pa igral na prav njihov tradicionalni inštrument z doooolgo cevjo. Tkole je izgledal obisk živalskega vrta (brez obiska kengurujev, ki smo jih pozabili pogledat...aaaaaaaaaaaaaaaa):




4. dan: Sydney
Na dan, ko je bil predviden odhod, smo imeli če cel dopoldan, saj je bil odhod planiran šele ob 17h. Tako sva se z Aline odpravila še na drugo stran mesta in si ogledala Darling Harbour... Všeeeeeeč! ;-)))) Tukaj je nekaj utrinkov:
No in ker nam ni bilo namenjeno da bi zapustili Sydney kot je bilo načrtovano, smo se vrnili nazaj v mesto, tokrat v hotel Marriott. Luuuuušno! ;-) Pa še ena dnevnica!!! Juhuhu! ;-)))
Tkole nekako je izgledalo moje popotovanje od Dubaja do Avstralije (via Bangkok). Naslednja postaja čez 3 dni pa je Tokyo (spet layover) ;-)))) Upam, da bo spet super ekipa, kot je bila tokrat. Menda smo nastanjeni v hotelu v Nariti, ki je približno uro odmaknjena od centra Tokya, tko da bom šel v Tokyo, če bo šel še kdo iz ekipe (al pa tud sam?!?!:-)))
Se vam javim, ko pridem nazaj, do takrat pa UŽIVAJTE MAX!!!!!!! ;-))))
Andrej :-*

3 komentarji:

  1. Hej,

    pa sej nisem rekla, da se dobesedno izogni kengurujem :-) A medota si pa zame slikal? Ja prav lepa hvala!

    P.S. Ce si pa tisti zajtrk v celoti pojedel, ti moram pa cestitat...al je bil zajtrk za dva?

    OdgovoriIzbriši
  2. Itaq da sem sam pojedel ves ta zajtrk, sej sem velik fant,a si že pozabla?!?! ;-))))))

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej