VISITORS:

četrtek, 28. oktober 2010

Privat party!!!!! ;-)))

Ej,
no pa se končujejo mini počitnice, jutri pa že letim v Kenijo. Včeri sem mogu izkoristit prosti dan, tako da smo se dobil z bivšimi sošolci, s katerimi se nisem videl že več kot en mesec, od kar letimo. V bistvu sta bla samo dva sošolca, Larissa (brazilka) in Julian (kolumbijec), ostali so bili pa iz ostalih razredov, večinoma brazilci...heheheh itaq! ;-))))

Prav lušno smo se mel in po eni vodki, se mi je že kr fajn vrtelo! Najprej smo bli pri Marcelu, potem smo šli nekam ven (pojma nimam kje smo bli :-))), potem smo šli pa še nazaj k Marcelu. Skratka ob 6h zjutraj sem prišel v svoj flat! ;-))) Ob 11h sem bil pa že pokonc, ker sem moral na cepljenje (včeri sem pozabu knjižico za cepljenje aaaaaaaaaaaaa). Zdej sem cepljen do konc življenja za hepatitis A+B. Po cepljenju sem šel spet v Le Meridien, najprej mal na bazen barvo nabirat, pol pa še na fitnes! ;-)))

Mal prej sem prišel domov in sem si ogrooooomno papico naredu - špageti z zeljenjavo in tuno!!!! Zdej mam pa koma party in grem sam še v postlo! Jutri zjutraj pa spakirat, mal ponovit safe talk, pol pa akcijaaaaaaa, Kenija here I come!!!! ;-))))

Spodaj vam pa pošiljam nekaj utrinkov iz včerajšnjega privat partyja pri Marcelu...



Lepo se imejte, pa se beremo, ko pridem nazaj!

Pa pa :-*
Andrej

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej