VISITORS:

četrtek, 26. avgust 2010

Izpit za Boeing opravil 100%, zdej pa vikend!!!!!!!!!!!!!!

Hellooooooooo!

Ne morem verjet... spet sem pisal 100%, tokrat izpit za Boeing!!!!!!!!!!!!! ;-)))))))) Hvala ker ste mislili name! ;-) Tudi tokrat sva le 2 pisala 100%, punca od zadnjič in jaz. Danes mi je pri kosilu priznala skrivnost...v bistvu ni rejoinerka (da se ponovno vrača po 6 mesečnem premoru) ampak že 5 let dela kot stevardesa, sedaj pa bi rada postala part-time trenerka za SOP (standardne operativne procese) in je morala čez ta dva tedna z nami. Hehehehehe, 2x sem imel isti rezultat kot bodoča trenerka, najbolje da se tudi jaz prijavim za trenerja! ;-))))))))

Z današnjim dnem smo zaključili z SOP-jem in se poslovili od Ašrafa in Branislave. V nedeljo že pričnemo s prvo pomočjo. Na koncu smo morali vsak posebej z Ašrafom skozi ocene za ta dva tedna, kjer nam je povedal kje smo dobri in kje nam še manjka... pri meni ni šparal s pohvalami, kljub temu, da sem ga skoraj ubil z vozičkom prejšnji teden!!! ;-)))) Čisto sem ga presentil, ker sem 2 izpita opravil s 100%... Rekel mi je, da je zelo ponosen name in da bi moral biti jaz tudi nase. Edino kar je imel za komentirati je bilo to, da sem na trenutke odsoten in da sploh ne vem, kaj se okoli mene dogaja...heheheheh. Glede na to, da sem vstajal vsak dan ob 5:30 kar je po slovenskem času 3:30, sem vsak dan čisto priliman hodil v šolo in potreboval najmanj 3 ure, da sem prišel k sebi....mogoče je na to mislil ;-)))))

Skratka vikend je pred vrati in upam, da bom kooooončno videl plažo!!!!! Pa še nič se mi ni treba učit, juhuhuhuhu!!!! Menili smo se s sošolci, da bi vsi skupaj šli jutri na plažo, ampak šele okoli 16h, ker je preveč vroče okoli 12h. Ob 16h je samo 45 stopinj! ;-)))))))

Pa danes ga gremo zapit, ker smo vsi uspešno zaključili z SOP-jem! Ta vikend se bom koooončno malo naspal in pospravil stanovanje. Sedaj sem 14 dni home alone, ker je cimer na počitnicah nekje na Tajskem! Uuuuuuuu komaj čakam, na svoj dopust! ;-)))))

Uživajte med vikendom pa se še kej beremo!

Pa pa :-*

1 komentar:

  1. Ponosna, ponosna, ponosna, FUL!!!!! Ni kej, to je to, odločitev je bla pravilna. Tvoja in tistga šejka, ki te je zbral :)

    Max uživaj, pa mal počofotej še zame. Sem se misnla ta vikend odpravt na morje, pa nek dež napovedujejo jutr, pa ohladitve. Sej na konc ne bo nč od tega, pa mi bo spet žal da nisem šla.

    Ajde!

    Alenka

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej