VISITORS:

ponedeljek, 30. avgust 2010

Dobili smo novo sošolko Francessico!!! ;-)))))))

Živjo!
Ta teden je na vrsti prva pomoč in danes smo že imeli prvi izpit iz oživljanja. Spodaj so slike od včeraj, ko smo vadili oživljanje na bogi lutki. Potem smo mu nataknili še moja očala in se slikali z njim! :-)))) Danes smo imeli na isti lutki tudi izpit, ki sem ga opravil zelo dobro. Na ocenjevalno polo mi je inštruktorica napisala, da oživljam zelo prepričljivo in uspešno! ;-)))


Danes pred izpitom pa smo imeli zelooo zanimivo predavanje in sicer rojstvo med letom. Menda so Emirati letalska družba, kjer se dogaja največ rojstev med letom, ker nimajo tako restriktivne politike glede nosečnic na letalu. Do 36 tedna lahko brez problema z zdravniškim potrdilom katerega koli doktorja potujejo z letalom. Ja ni čudno da imajo 2 rojstvi na leto med letom!!! ;-)))

In tako smo si tudi mi na današnjem predavanju ogledali ZELO NAZOREN video, kako smo prišli na svet! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, komaj smo gledali, ko je glava pogledala ven...in kolk se to raztegneeeeeeeeeeeee....boge mame!!!! ,-)))))

No in potem je prišel na vrsto zabavni del! Tudi mi smo morali uprizoriti rojstvo, seveda zopet s pomočjo lutk. Spodaj vam pošiljam nekaj zelo zabavnih trenutkov:

Dobili smo novo šošolko ameriško italijanskega porekla z imenom Francessica po očetu Francescu in mami Jessici! ;-)))) Fotr je rodil punčko, mati pa še placento, katero sem vlekel jaz ven, kot lahko vidite na sliki....ni kej pri nas je vse timsko delo! ;-))))) Skratka zabavali smo se na polno, verjetno v živo ni tako prijetno, predvsem za mame!
V četrtek imamo končni izpit za prvo pomoč, za katerega se moramo spet kar nekaj učiti! Vedeti moramo točno, kaj se nahaja v posameznem priboru za prvo pomoč na letalu (FAK, FAP, EMK, SEMK,...) Poleg tega je kar nekaj zdravil, za katere moramo vedeti, kdaj jih lahko uporabljamo in kar nekaj simptomov bolezni se moramo naučiti, tako da bo še pestro do četrtka. Potem pa spet prosti vikend yuhuhuhuhu, če bom seveda naredil izpit u prvo. Če ne bo šlo v prvo imam še en poskus potem v nedeljo, drugače moram ponavljati teden! ;-(
No upam, da boste mislili name in držali pesti, da mi uspe še ta izpit, potem bo vse dosti lažje pri varnosti in strežbi! ;-))))
Uživajte max in mi še kej lepega napišite! In hvala za že poslane komentarje! Me prou nasmejite nekateri! ;-))))
Dijooooooooooooooooooo :-*

5 komentarjev:

  1. Ej, Andrej! Kako je ima tvojmu fotru pa tvoji mami?

    OdgovoriIzbriši
  2. ejjjj andrejčk..ful ti paše tole :) babca :)

    OdgovoriIzbriši
  3. drugač pa držimo pesti pa upamo, da boš 100% pisu :) saši prav, da k bo mela tretga dojenčka, da boš loh babca :) bo rojevala doma :) vse punce te ful lepo pozdravljo pa pošiljajo lupčkeee :) aja, pa zihr bo ful novorojenčkov (kjer boš pomagu) na letalu dobilo ime Andrej :)a ni to lepooo :) lupčkeeeee

    OdgovoriIzbriši
  4. Mili smotka:-) Kar pri tebi naj bo babca, pr men že ne bo, lej kaj dela na uni predzadnji fotki...

    Nemček UŽIVI!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hja pa svašta... =)) ...who would've thought... =)) ...da te bomo kdaj gledali pri takšnem delu! =) Hmmmmmmm, da morate stevardi znati tudi rojevati... bog ve, kaj te vse še čaka. ;-)

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej