VISITORS:

petek, 27. avgust 2010

Koooončno plaaaaažaaaaa!!!! ;-))))


Hey hey,

no kot sem vam obljubil vam pošiljam nekaj slik iz čudovite plaže Al Mamzar Beach Parka, ki se nahaja samo 10 min vožnje od mojega bloka (cca. 3 EUR stane taxi do tja)!! ;-)))) Nisem mogel verjeti, da imam tako blizu tako lepo plažo! Sedaj bom šel sigurno večkrat tja.
To je bil dejansko moj prvi izlet na plažo v 25 dneh od kar sem tukaj... matr gre hitro! ;-) Kot sami vidite na sliki, nam ni bilo ravno hudo. Na koncu nas je bilo le 5 od 15 kot nas je v razredu. Ostali so bili raje v svojih klimatiziranih sobcah, jaz pa sem hotel na vročino, na zrak, v morje. by the way morje ima čez 30 stopinj, tako da se ne moreš ravno ohladiti, ampak temperatura je ravno pravšnja za mene hehehehehehehehe!!!! Se vsaj pol ure ne spravljam v vodo, ampak samo 5 min!

Dobili naj bi se na sedežu Emiratov (tja nas namreč brezplačno vozijo njihovi avtobusi vsakih 10 min, in z njimi se bomo tudi kmalu mi peljali na delo), vedar je prišla samo simpatišna Shu (bere se Šu), tako da sva sama vzela taxi in se odpravila na Al Mamzar Beach. Tam sva naletela še na Svetlano (Rusinjo) s prijateljico, nato se nam je pa pridružil še Thomas (Francoz), ki je ponavljal le drugi teden SEP-ja, in se pridružil našemu razredu, jutri pa že leti v Zurich (Švico). Teden pa je ponavljal zato, ker pred letom (na t.i. briefingu), dobimo vprašanje od Purserja (nadrejenega na letu) iz naše biblije in če ne znamo odgovoriti, nas lahko off-loadajo (dobimo prepoved na let) in moramo nazaj v šolo! In tako je Thomas že na svojem 7 letu prišel na briefing, ni znal odgovoriti na zastavljeno vprašanje ter pristal v našem razredu. Aaaaaaaaaaa sedaj je tudi mene strah, kljub mojim 100%, da ne bom moral nazaj v šolo!!!! :-)))))

Na plaži smo igrali tenis, metali frizbi in se kopali v toplem morju! Malo smo se tudi posončili in kot ponavadi se je mene zelooo hitroooop prijelo, tako da sem sedaj že čisto pravi Arabec. Sam še naučiti se moram njihovega jezika in bom zmagovalec!

Po plaži sem Shu povabil na večerjo k sebi domov in med potjo sva poklicala še Juliana (Kolumbijca) da se nama pridruži. Prej sva skočila še v Supermarket, ki se nahaja pod mojim blokom in nabavila vse potrebno za večerjo. Skuhal sem pašto z omako in za posladek "Andrejeve palačinke" ;-))))) Za dokaz prilagam spodnje slike...



Nato smo pogledali še Grško poroko in nato sta odpujsala domov! ;-))) Sedaj je ura že 12:20 in počasi bom tudi jaz odšel v mižule. Jutri je nov dan. Če bom priden in bom zjutraj (beri: okoli 12h) vstal ter pospravil stanovanje se bom mogoče popoldan ponovno odpravil na plažo, ker sem danes čisto zares užival. Bomo videli... sej mam še najmanj 3 leta, da uživam v toplem morju! ;-)))

Uživajte tudi vi na sončni strani Alp in se kmalu spet beremo! :-*

Lp, Andrej

6 komentarjev:

  1. Hej!!!

    Ej brezveze tale vaša plaža, čista beda! Imamo pa res tlele v Portorožu lepšo:-))

    Pa palačinke tud lahk jemo vsak dan, ne sam 1 x na 25 dni!!

    Pa pri nas u službi je noro, hudo dober. Res ful uživamo!!!! Prov žal mi je, ker ne morš bit z nami, bi res užival (pa še v sibooki bi lahk delal, kar je res posebno doživetje), ne pa da se matraš tam u tisti vročini?!

    Tko da, si nam lahk prov fouš:-)
    Pa-pa

    OdgovoriIzbriši
  2. Ej, prav res... zadnjič uletim v ex-službo in me presune naravnost dopustniško vzdušje... nihče nič ne dela, samo pije se (seveda lahko uganeš kaj - alko vseh vrst) in smeh se razlega čez celo pisarno... celo poštar je prišel in se samo obrnil... seveda sem se jim takoj pridružila in v hipu mi je postalo žal, da sem šla sploh kdaj stran. Vroče je pa tudi pri nas in vedno glasnejše so govorice, da bodo na strešnem balkonu (ta velikem) naredili bazen.

    missy Press

    OdgovoriIzbriši
  3. Hey, so proud of you!!! Juhu, ful sem vesela, da ti gre super(itak o tem ni bilo nobenega dvoma)

    No, ti se še kar naprej kuhaj v morju, mi se gremo pa jutri kepat :-) baje bo nad 1500m sneg!

    Držim pesti&pazi nase!

    Morelca

    OdgovoriIzbriši
  4. Dej Andrejko, jav tem našim taksistom u deželi slovencelnev kakšne so cene pri vas. Sploh pa lahk tud sindikatom javiš svoj OD, ne glede na to, da ne službuješ v Evropi. No, edin uni k delajo u Bruslju ne bojo pokal od zavisti. Ostali u Sloveniji pa 98 %.
    Sicer pa uživi tolk bl k boš lohk in se kdaj spomn tud na nas, tvoje bivše sotlačane.
    >Lp Moja

    OdgovoriIzbriši
  5. A veš kaj.... uno pupo si ziher sam zato povabu da ti je posodo pomila palačinke je pa tak ziher on Kolumbijec speku ti si se pa sam za fotko uštulu..hehehe...na splošno se pa pridružujem našim babam zgori....aja pa še tooo se te fulll trudim pogrešat ampak si Sašo toook ukožu z ŽŽŽŽŽivjo (trdi ž) pa Stroškom da te sploh nimam cajta.....heheh...uživiii pa čimprej še kaj napiššš da vidmo kaj dogajaaaaa...:-D

    OdgovoriIzbriši
  6. Andreeeej tvoje palačinke.. njammamamam :D

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej