VISITORS:

torek, 10. avgust 2010

Uradni začetek Collega



Hojla!

No pa se je začelo... vsi smo morali biti v rdečih majčkah ob 7:30 na Collegu. Ura se sliši ok, ampak je transfer izpred naše apartmajske hiše že ob 6:30, tko da je treba vstat že ob 5:45 aaaaaaaaaaaaaaaaaaa... in to vsak daaaaaaan! :-(

Prvi dan je bil bolj uvodne narave. Prestrašili so nas z alkoholom, ki je v Dubaju prepovedan oz. če se zgodi nesreča in te najdejo pijanega si itaq ti kriv, neglede na dejansko stanje...:-( Potem so nam povedali še o nevarnih tabletkah ki vsebujejo snovi, s katerimi te omamijo in oropajo, v najslabšem primeru tudi spolno zlorabijo... Nekatere bejbe so tako prestrašili, da so že po prvem dnevu hotele dati odpoved...v prejšnji skupini prejšnji teden je menda nekaj deklet res dalo odpoved. Skratka povedali so nam, da ne smemo piti, se izzivalno oblačiti in izkazovati kakršnokoli naklonjenost do nasprotnega spola, kaj šele do istega spola v javnosti...:-))) Tako da nam ne ostane drugega, da se dobimo pri nekomu v apartmaju in naredimo privat party!
In to se je naslednji dan tudi zgodilo. Z mojimi brazilci in z Mario (sedaj jo kličem pupi) sem se zmenili da se gremo po predavanjih kopati na njihov bazen in pogledati njihove apartmaje, ki jih imajo v centru Dubaja, ne pa tako kot midva s pupi in the middle of the desert...;-)))) Tele brazilce sem vzel že za svoje in ne me spraševat, kje sem spet našel brazilce....mogoče so pa oni našli mene. Larissa mi je celo rekla, da sem po karakterju čisti brazilec in bi me z lahkoto zamenjala za enega izmed njih... da imam njihovo energijo in vse...pa še sambo znam plesat...;-)))

Tako smo po pomerjanju uniform (btw menda izgledam ful dobr po mnenju deklet :-)))), po e-tečaju iz osnov aerodinamike in e-tečaju arabskega jezika odšli na ogled njihovih apartmajev in kar sem se jaz najbolj veselil njihovega bazeeeena! Najprej smo šli v Supermarket po hrano za večerjo, in se odšli kopat... Noroooooooo smo se imeli. Fuuuuul majo večji bazen kot midva s pupi. Pogledali smo si še sončni zahod iz 58 nadstropja (!!!!!!!), kjer se nahaja bazen in si odšli narest večerjo...Larissa je naredila neko mehiško hrano zavito v tortiljo al neki takega. Jst sem jih pojedel 5, ker sem bil fuuuuul lačen. Pogrešam moje sodelavke, ki so me vsako jutro nahranile...;-)))))

Pa še nekaj utrinkov iz private pool partija pri brazilcih:



Bodite v cvetju...:-*

Andy

2 komentarja:

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej