VISITORS:

četrtek, 2. september 2010

Spet najboljši u razredu z 99,3%!!!!!!!!! ,-))))))))) Matr sem piflar...hehehe









Heeeeeeey,

hvala ker ste držali pesti. Ne morem verjet-nareduuuuu sem Prvo pomoč in to ne slabo!;-)) Spet sem bil najboljši izmed vseh z 99,3%. Falil sem samo pri vprašanju, koliko gremo v globino prsi pri oživljanju otroka od 1 - 7 let, 4-5 cm ali 1/3. Pravilni odgovor je 1/3, jaz sem pa tretiral otroka tako kot odraslega. Vse ostalo sem menda odgovoril brez napake... Ko pridem nazaj v Slovenijo grem ginekologijo študirat, sej zdej že znam posteljico ven vlečt, hehehe!

In danes smo kooooončno dobili čisto prave uniforme in ta velik kovček Samsonite, za dolge lete, kjer bomo prespali. Se mi zdi, da mi kar pristoji tale obleka, le shujšat bo treba malo hehehehe! ;-) Spodaj vam pošiljam dve fotki. Na prvi fotki sem tak, kot bomo sprejemali goste na letalu, na drugi fotki v brezrokavniku bomo pa stregli obroke...menda! To nas vse še čaka v šoli. Sedaj imamo 2 ali 3 dni varnost (se bomo učili borilnih veščin za nevarne potnike in ugrabitelje) potem se pa začne strežba. No tkole jst izgledam...











Skratka, dons ga gremo zapit za uspešno opravljen izpit (2 sošolki ga morata ponavljati v nedeljo, ker nista dosegli 80%), pa surprise party za Francescota (ITA) nameravamo narediti, ker je imel včeraj rojstni dan! Se spomnite Francessice in rojevanja otrok? No to je on...;-))))

Koooončno je prišel tudi vikend in čas za spanje...ta teden je bila najdaljša noč dolga 5 ur, tako da imam veliko za nadoknadit! Tudi vsem vam želim en lep vikend in se kmalu beremo!

Dijoooooooooooooooo :-*
Andy

5 komentarjev:

  1. S tatijem sva prebrala tvoj današnji blog in sva zelo vesela, da si naredil še ta izpit, ki je bil eden najtežjih. Tudi uniforma ti super pristoji, le lajbič bi moral biti barvno malo bolj usklajen s srajco in hlačami.Ne žuraj preveč, ampak se raje dobro naspi. Pozdravček od mami in tatija.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidmo, da si čist not padu in zelo smo ponosni, da imamo takega Mistra Universe v žlahti, pa še z možgani!!!

    Pri nas življenje ni tako vznemirljivo, imamo pa po novem domače igrišče za golf! Tudi Nejc se je ogrel za ta hec. Peter si za rojstni dan želi fancy jadrnico - jahtico Moody. Toliko za namig, če se boš prikupil kakšnemu šejku ali shaky baby-ki.

    Lahko noč.

    Dvorjanci

    OdgovoriIzbriši
  3. Wau! Zgledaš kot da greš na ohcet!!! :)
    Me je pa presenetil stavek "Ko pridem nazaj v Slovenijo...." A to pomeni, da se boš vrnil? ;)
    Uživaj! LpA

    OdgovoriIzbriši
  4. Hej Andrejkooo,

    Lepo nas obveščaš o dogodkih in o (v večini primerov) 100% opravljenih izpitih. Sicer pa ... nikoli nisem dvomila, da jih ne boš z lahkoto opravil, k sem vedela, da si priden, zagnan in si to res želiš.
    Ti samo nadaljuj v tem stilu in nas seveda obveščaj o zanimivostih s tvojega konca sveta ... itak se pa slišiva preko Skype-a.

    Glede na 'vesoljni potop', ki se te dni dogaja v sloveniji, upam, da se zbudimo v dan manj vode, kot v prejšnjih dneh.

    Nočko :)

    Uživaj maxxx, pa se slišiva :)

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej