VISITORS:

sobota, 25. september 2010

Drugi let za mano - zelooo uspešno!!!!!

Hej hoj!

No pa sem iz Indije! Škoda ker me ne slište, ker že govorim čist z njihovim naglasom! Tako smešen naglas imajo in migajo z glavo (desno levo desno levo), ko jih kaj vprašaš, da sploh ne veš, al ti odgovarjajo z JA ali z NE! Pa jih še enkrat vprašaš, pa spet migajo levo desno levo desno. Pa jih vprašaš, kaj bodo pili, pa sam migajo z glavo, in jim daš pomarančni sok, pa so vsi srečni.

Pa naj še kdo reče da so indijski leti težki. Jaz sem se tako zabaval, kot že dolgo ne. Ob 1:45 se je vsa ekipa zbrala na briefingu in so bili vsi zamorjeni sredi noči. Sledila so vprašanja in vsi smo pravilno odgovorili, potem sta prišla pilot in kopilot in povedala kakšen bo let, in nato smo se odpravili proti busu in na letalo. Tokrat smo v Hydrabad v Indijo leteli z Airbusom 330-200 dvo-razredne konfiguracije (business in economy class), kar pomeni, da smo imeli v ekonomskem razredu okoli 250 potnikov!!!!!!! k sreči smo tja leteli na pol prazni in smo se lahko ful hecali, nazaj grede smo pa kar garali. Tokrat sem letel s sošolcem Francescotom (ITA) ki se ga lahko spomnete iz porodniške sobe! ;-))) On ima že kar nekja izkušenj kot stevard, saj je letel že za Air Italia.

Na poti nazaj smo morali zelo hitro streči, saj je bilo ogromno potnikov, pa še daljšo strežbo smo imeli kar pomeni, da smo najprej stregli bar, pa potem pospravili bar, pa potem šli spet z barom in z glavno jedjo, pa potem še s čajem in kavom, pa čiščenje, na koncu pa še končno čiščenje, če še kaj ostane na mizah. Imeli smo 3 vrste menijev in sicer ovčetino, jajčevce ali pa piščanca. In na žalost je bilo piščanca tako malo, da je takoj pošel. Zadaj so pa sedeli 4 starejši moški in so se začeli razburjat na kolegico, ker ni imela več piščanjca...in kakšna je to strežba itd. Nato je prišla SFS (Senior Flight Steward) in nič rešila, nato je prišel še Purser (ta glavni) in nič rešil in nato je prišel Andrej in so takoj hoteli jajčevce, ki so edino še ostali. Ne me spraševat kaj sem naredil ker še sam ne vem. Spomnim se, da sem ves nasmejan stregel čaj po obroku in so vsi že zaključevali z jedjo, ko ti tipi še pladna niso imeli pred sabo. Ko sem jih vprašal, če bodo čaj so mi povedali da ga nimajo kam dati, ker še pladna nimajo, kaj šele kozarca. Nato sem jim še enkrat jaz razložil da žal piščanca ni več, da pa jim bom postregel s čajem lahko le če jim postrežem z jajčevci. Seveda sem se ves čas smejal in tudi oni so se začeli smejati in mi naročili 4 pladne z jajčevci. Takoj sem tekel v kuhinjo in naročil Purserju 4 pladnje z jajčevci- kar ni mogel verjeti, da sem jih tako obvladal! ;-))))))) To sem pa jst! ;-))) So se pa malo pošalili z mano, kar radi počnejo z vsemi supiji, To je bil navsezadnje šele moj drugi supi let in na vsakem kaj ušpičijo. meni so naročili, da naj nesem jajčevce še na sedež 13 D in ko sem prišel tja sem ugotovil, da vrsta 13 sploh ne obstaja na tem letalu in sem tako samo nabiral kilometrino po avionu! ;-)))) Nato so nama dali s Franceskotom izpolniti landing karte ki jih morajo potniki predložiti imigracijski pisarni ob pristanku, češ da jih moramo vsi izpolniti. Seveda so naju na VELIKO nasrali, tako da sva bila edina, ki sva izpolnjevala landing karte! :-))))))

Potem mi je ena izmed stevardes rekla, da sem ful podoben mlademu Harrison Fordu?!?!?! Halooo, bil sem že James Bond, arabec, irančan ampak Harisson Ford pa še nikoli! ;-)))) Pred pristankom pa me je še ena druga stevardesa vprašala, če imam punco, češ da se en izmed stevardov zanima zame! ;-))))) Hehehehehehehehe...očitno bom moral res paziti na layoverjih, da me kdo ne napade v sobi! :-))))

Skratka po 12 urah smo se končno izkrcali iz letala in vsi nasmejani (ker sem se skoz nekaj hecal in jih spravljal v dobro voljo) odpeljali nazaj do sedeža in z busom nazaj v apartma. In ko sem ravno načrtoval, kako bom sedaj 4 dni počival sem ugotovil, da so mi spremenili urnik in pojutrišnjem spet PONOČI ob 2:10 letim na Sejšele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;-)))) Yuhuhuhuhuhu! Spet bo ena noč manj, bom pa kooooončno videl Sejšele! Ampak je turn around...tko da bom tam mogoče kako uro, nič več potem pa nazaj v Dubaj...:-S

Skratka jutri bom počival potem pa vam poročam, kako sem se imel na Sejšelih, ok? Uživajte max pa kej se oglasite, da bom vedel, če sploh kaj berete! Če ne nima smisla, da neki sam sebi pišem...;-))))

Pa pa :-* :-* :-*

1 komentar:

  1. Hej!!!!!!

    BRAVO!! Zdaj si kočno taprav steward! Vidim, da bo akcija, tako da nam tudi o tem kaj poročaj (zaljubljenost pa to...)

    Beremo te, beremo, ti kar piši :-)

    Mi smo bili pa na workshopu na Kopah in je blo kar luštno, bi se tudi ti prov fajn zabaval:-))

    Pa-pa!!

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej