VISITORS:

torek, 28. september 2010

Sejšeli so zakon!!!!!

Hej!
No pa sem se popoldan ob 12:45 vrnil nazaj v Dubai. Od 22:30 ko sem šel od doma pa do naslednjega dne do 12:45 je kar dolga ampak jst sem ful užival!!! ;-)) Najprej nas je Purser razdelil na briefingu na 3 skupine in vsaka skupina je lahko 3 ure spala na letu! ;-)))) Jaz sem lahko spal takoj ko smo se vkrcali. Vzel sem si dekco in poušter in zaspal u 3 sec! ;-))) PO 3 urah sem se sicer zbudu ves zaliman (če posebej z lečami) ampak sem se hitro zbrihtal! Let je bil kar miren, ker je večina potnikov spala. Tisti, ki niso spali, sem jih obiskal in jim ponudil pijačo! Vsi so bili zelo prijazni, saj so bili večinoma med potniki taki, ki so komaj čakali počitnice na Sejšelih! Med njimi je bilo tudi nekaj mladoporočencev! ;-)))

Ko smo pristali na Sejšelih sem prosil purserja, če grem lahko malo iz letala, da si ogledam okolico. Res so lepi Sejšeli, ful zeleni. Spominjajo me na karibski otok Grenado. Letališče se nahaja tik ob morju in med dvema hriboma, tako da sem lahko videl kako lepe turkizne barve je! ;-))) Sejšeli so zelo hreboviti, tako da so idelani za treking in raziskovanje pestre flore in favne. Vsem ljubiteljem narave priporočam počitnice na Sejšelih. Na poti nazaj so bili ravno tako vsi potniki OK. Med potniki sta bila tudi dva otroka, s katerima sem se igral in hecal! ;-)) Je bilo pa kar turbulentno! V galley-u (kuhinji) je skoraj vse popadalo po tleh! Ena italijanka me je vsakih 15 min spraševala če že pristajamo, čist je bla zelena! Jaz sem jo pa miril, da je vse ok in da bomo kmalu pristali, samo še 2 uri! hehehheheehehe... Ena druga potnica je celo bruhala in mi izročila bruhi vrečko! Bljaaaaaak!;-))))

Skratka, zdej mam pa 2 dni frej pol pa Kuvait! Jutri greva z Ano mogoče mal na plažo, pa posesat bi moral, ker že nekaj časa nisem! Pa še sam sem, ker je cimer odletel v Avstralijo. Jst pa 3.10. letim na Tajsko, Avstralijo in Novo Zelandijo! Jihaaaaaaaaaaaa!!!!!!

Pridni bodte!
Uživajte in javite se kaj!

Andy :-*

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej