VISITORS:

četrtek, 16. september 2010

Še 2 dni, pa koooooonc!!!!!!!!!!!!!!! ;-)))))

Hello!

Končno vikeeeeend! Sorry k se nisem oglasu dolg časa! Ta teden smo imeli strežbo, s katero končamo naše šolanje in sicer v ponedeljek! Spal sem spet izjemno malo - po 4-5 ur na dan! V ponedeljek smo imeli prvi izpit (1.del), katerega sem pisal 100%, danes smo pa imeli še izpit iz bara (inventura bara pred pristankom letala in izpolnjevanje obrazcev) ki sem ga ravno tako opravil 100%, nato je pa sledil še izpit iz strežbe (2.del), kjer sem ga pa polomil kar pri 2 vprašanjih, ker sem jih seveda prebral površno in odgovoril napačno in tako dobil "le" 90%. To je moj najslabši rezultat! Aaaaaaaaaaaaaa ;-)))))) Kljub temu smo imeli danes individulani feedback od trenerjev in moj je bil zelo pozitiven. V bistvu mi je hotel povedati, da naj kar tako nadaljujem in da bom ful uspešen! ;-) Yuhuhuhuhu!!!!!

Včeraj smo imeli simuliran let v London. Razdeljeni smo bili v 2 skupini - ena je stregla kosilo (medtem ko je 2.skupina igrala potnike), potem smo se pa zamenjali in je 2.skupina stregla popoldanske prigrizke in pijačo. Morali smo odigrati tako, kot bi bili na pravem letalu. V kuhinji smo morali pripraviti hrano, jo pogreti v pečici, pripraviti bar in postreči potnike na letalu. Men je blo zakoooon! Trenerja sta pa igrala zahtevne potnike. Wassim je stalno kihal v robček in mi ga dajal v roko in ko sem začel sumiti da ga ne smem sprejemati z roko mi je namignil , da moram vedno ko hodim po kabini v rokah imeti srebrni pladen v katerega sprejemam razne smeti in predmete, ki jih stranke želijo vreči stran. Tako sem od takrat naprej stalno hodil po kabini s srebrnim pladnom! Heheheheh... nato me je zasliševal glede Duty free-ja, ki ga imamo na letalu, pa glede destinacij, kamor letijo Emirati...skratka gre za professional awarness (znanje o Emiratih), ki ga zahtevajo od vseh nas. Poleg tega imajo Emirati tudi 2 resorta v Dubaju in Avstraliji, ki ga moramo poznati oz. podati info stranki v kolikor želi vedeti kaj več. Potem je tukaj še program zvestobe za redne potnike Skywards, kjer zbirajo milje, in še kaj bi se našlo. Pa naj še kdo reče, da smo samo natakarji nad oblaki. Na koncu moramo pa po možnosti še pomagati pri rojstvu otroka! ;-)))))

Danes in jutri se bom naspal, v nedeljo imamo pa spet simularan let in sicer v Avstralijo (Sydney). To bo še zabavno! V ponedeljek pa še en let in sicer v Bombay (Indija). In s ponedeljkom končamooooooo! Yuhuhuhuuuuuuuuuuu! Nato pa nekaj dni počitka in 2 uvodna leta, za katera še ne vem točno kdaj in kam bosta. Nato pa 30.9. moj prvi tapravi let v Kuwait ob 1:45 ponoči, domov se pa vrnem ob 6:20 zjutraj! Uuuuuuuuuuuuuuuuuu! Komi čakam!

Skratka lep vikend vsem pa upam, da ne zmrzujete že na "sončni" strani Alp! Tuki je še zmeri nad 40 stopinj, tko da če koga zebe, se lahko pride pogret v Dubaj!

P.S: Konec novembra se pa mogoče vidimo, samo nič ne obljubim! Vam sporočim, ko bo potrjeno!

Ciaooooooooooooooooooooo! :-*

Andy

4 komentarji:

  1. Živijoooo!!!!

    Lej Andrej zdej pa dost hvaljenja kak dobr opravljaš izpite pa to....

    Sej ne sem full vesela da tak razturaš :-)

    Drugač pa glej da tut nas prideš novembra kaj pozdravit če prideš na rodno grudo.

    Lepo se mej!
    byby

    OdgovoriIzbriši
  2. Andrej, le tako naprej! Če res prideš se obvezno oglasi...

    Pozdravčki!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hej Nemček!!

    Pozdravljamo te vse iz 502, 503 in 504 sobe, še posebej pa Mojca, k ti ne zna sama poslat pozdravov:-)

    Pa polubčke ti tud pošiljamo!!!!!!!!!

    Pa-pa

    OdgovoriIzbriši
  4. andrejčkkkkkkkkkk nemčkkkkkkkkkkk :) kwa dogaja? ej čestitam za ispite :)bravo! evo mi v službi, itak da nas je poplavl..naš blok je biu pod vodo :) predstavlji si k v benetkah :) 2-3 dni brez elektrike pa vode - k v kameni dobi :)blagorčka teb, k si na vročini :) kdaj boš zvedu če pridš al ne:)?

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej