VISITORS:

ponedeljek, 20. september 2010

Licenco maaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Heeeeeeeey!

No pa jo mam, licenco namreč! Danes smo imeli podelitev licenc, čez približno 4 mesece imamo pa graduation oz. podelitev diplom, po uspešno opravljeni poskusni dobi. Včasih so diplomirali takoj po šolanju, sedaj pa šele po 6 mesecih.

Danes smo imeli še praktični preizkus na letu v Bombay (Indija), kjer so ocenjevali predvsem hitrost strežbe in komuniciranje s strankami med strežbo. Pred enim tednom smo se vsi tolk koncentrirali na hrano, da nisi imel časa nič izustit, sedaj smo pa še toliko natrenirani, da med strežbo stranko lahko še ogovorimo! ;-))))

Na koncu dneva smo imeli podelitev licenc. Podeljevalci so bili naši managerji in glavna direktorica izobraževalnega centra. Eden od managerjev od druge skupine je tudi Damian, ki je bil v Sloveniji, ko so nas izbrali. Seveda sem pričakoval da se me po 7 mesecih ne bo več spomnil, pa sem skoraj iz stola padel, ko je prišel do mene, mi dal roko in rekel, da se me še zelo dobro spomni. Zahvalil se mi je tudi za darilo, ki sem ga dal Sonji za oba in sicer medico z napisom Slovenija. Očitno sem se mu zelo vtisnil v spomin! ;-)))))

Skratka danes se obeta zaključni žur v diskoteki in upam, da se zbudim do takrat. Spet sem šel spat ob 2h in spal 4 ure, tako da sem spet v deficitu s spancem. Upam, da nadoknadim vse potrebno do prvega supi leta (tako se reče dvema začetnim letom na Airbusu in Boeingu), ki bo čez cca. 2-3 dni! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, me je že strah!!!!! ;-))))

Zadnje tri dni gledam 24ur na internetu in me je kar pretreslo, kar se dogaja v Sloveniji. Upam da vam poplave niso povzročile kake večje škode in da je z vsemi ok! Napišite mi, kako ste in kaj kej počnete in lep pozdrav vsem, vključno bivšim sodelavkam iz 502, 503 in 504, še posebej pa Mojci, ki tako misli name!!!!

Spodaj Vam pa pošiljam še nekaj utrinkov iz petkovega srečanja Slovencev, ki delajo in živijo v Dubaju. Katarina je zbrala vse naslove in organizirala srečanje. Kar 22 se nas je nabralo - od predstavnikov za Gorenje, sesalce Hyla, do finančnikov, socialne delavke, do nogometnih trenerjev (Katanec bi moral priti, pa se mu ni dalo) pa še kaj bi se našlo. Dobili smo se v Dubai Marini v hotelu Moevenpick 5*. Tamkajšnji manager je Srb in seveda se je vse dalo zmenit! ;-)))

Imeli smo se prav lušno in smo se zmenili, da se dobimo vsaj enkrat na mesec (itaq da se ne bomo, samo si je treba postavit visoke cilje, da se bomo dobili vsaj enkrat na leto!) ;-)))


Papica je bla mnjami///Ana in jaz ///Slovenčki v Dubaju

Lepo se imejte in oglaste se še kej!

Andy

1 komentar:

  1. Wiiiiiii! Bravo Andrej! Čestitam!!!

    Kar se tiče poplav je pa tak da smo mel za kratek čas več obale ko sosedje! ;-)

    Upam da se kmal vidmo....

    Lepo se imej še naprej!!!!

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej