VISITORS:

četrtek, 30. september 2010

Kuwait je bil brzinski, zdej pa spaaaaat....;-))))

Hello everybody!
Evo me ob 8:05 u pojstli spet ;-))...ravnokar iz Kuwaita! Let je bil ob 1:45, kar pomeni, da sem moral biti na sedežu Emiratov na briefingu že ob 23:45 in spet nisem nič spal! Let je dolg le uro in 20 min, od tega je 40 min samo vzletanja in pristajanja, kar pomeni, da imamo le 40 min, da postrežemo topel obrok s pijačo seveda, potem čaj in kavo in potem je treba še seveda vse te Eifflove stolpe, ki jih naredijo iz teh bogih pladnov pospraviti nazaj v vozičke! Aaaaaaaa, to je bla brzina. Pijačo smo stregli le na željo, kar pomeni, da nisem spraševal vseh, sam kaj ko je en prosil in ko so vsi to vidl, so seveda VSI to tud hotl! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...za znort! ;-))))))))

Ampak smo bli dobri in nam je ratal pred pristankom vse počistit in pospravit. Potem let nazaj spet ista fora in pristanek v Dubaju ob 6:20. No zdej sem pa že v postelji in komaj čakam, da zatisnem oči. Zdej sem spet 3 dni frej, pol pa Tajska in Avstralija here I gooooooooooooooooooo!!!!! ;-)))) Komi čakam!!!! ;-))

Uživajte max in pišite kej! :-*

Lp, Andrej

8 komentarjev:

  1. Zivjo !!
    Leteti je tako tako,
    pospravljat pa tesko,
    cisto imeti pa lepo.
    Malo zurke se naredi,
    punce malo zavrti
    in stanovanje se lepo blesci.

    OdgovoriIzbriši
  2. Srecnoooo down under :-)

    Dokumentiraj, pa pust kenguruje, znajo brcat!

    OdgovoriIzbriši
  3. Andrej, a si brisal moje (čisto navadne) komentarje ali je prišlo do napake nekje (kaj pa vem kje)?

    OdgovoriIzbriši
  4. Neeeee nisem brisal nobenih komentarjev, zakaj bi jih, ce sem jih pa fuuul vesel!

    Lep pozdrav iz Sydneya!


    Andrej

    OdgovoriIzbriši
  5. Se mi je zdelo, da je bil nek blogovski zlobni škrat...

    Andrej, kolikokrat pa zdaj kaj letiš???

    OdgovoriIzbriši
  6. Poglej 2 bloga nazaj, kjer sem objavil lete v mesecu oktobru. Vsakega 26.v mesecu dobimo urnik (roster) za naslednji mesec. V mesecu oktobru imam 7 letov, od tega 3 layoverje (Avstralija via Bangkok, Tokyo in Nairobi) ter 4 turnaround-e. Ze komaj cakam 26.10., da vidim, kam bom letel v novembru! :-) Upam, da me pot zanese tudi v Benetke, kjer bom zelooo blizu vas! :-)))
    Si ze nasla sluzbo???

    Lepo se imej! :-*
    Andrej

    OdgovoriIzbriši
  7. Sem Drejči... uživaj maksimalno! Posebej na layoverjih! :o)

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej