VISITORS:

sreda, 22. september 2010

Jutri letiiiim u Damascus (Sirija) ;-)))))))


Helooooooooooo!
No pa gremoooo! V višave jutri ob 14:10 po našem času, vrnem se pa ob 21:30. Letiva skupaj z Julianom, ker sva na spisku eden za drugim. Moja številka je 402395, njegova pa 402394! ;-)
Nato imam en prosti dan in v soboto letim že drugi supi let v Hydrabad (Indija). Bomo videli, če so indijski leti res tako zahtevni, kot vsi trdijo.
Pred vsakim letom nas Purserji (glavni na letu) izprašajo. Vsak dobi po eno vprašanje in če ne znaš odgovoriti, te ne pustijo na letalo in te pošljejo nazaj v šolo za teden ali dva. Upam, da se to meni ne bo nikoliiiiii zgodilo, zato se grem raje kar učit zdele! ;-)))
Upam, da se je voda pri nas že malce polegla in da ne rabite več čolnov za v trgovino! Tukaj se mi zdi, da se je temperatura že malce spustila in je prijetnih 38 stopinj!
Uživajte in držite pesti jutri!
Pa pa :-*
Andy

2 komentarja:

  1. hitro napiši kako je bilo na 1. letu! nas vse hudo firbec matra (čeprav, roko na srce, VEM da boš totalno raztural in se bo vsaj 15 potnikov čisto zaljubilo vate ;-) )
    en žmohten pozdrav iz žmohtne LJ

    OdgovoriIzbriši
  2. Malo manj žmohten pozdravček od mene... :o))))

    OdgovoriIzbriši

Vesel bom vsakega komentarja. Lahko mi zastavite tudi vprašanje.
Odgovoril bom v najkrajšem možnem času. Lp, Andrej